недеља, 21. мај 2017.

Моћ музике

Једном сам ушао у превоз јако нервозан, незадовољан свим и свачим. Нисам ни био свестан своје нервозе, беса и напетости. Постао сам свестан тога тек кад је почело да се отапа то лоше расположење. До отапања је дошло постепено. Стајао сам близу првих врата, наслоњен на ону шипку што раздваја од возача. Као што нисам био свестан своје напетости, тако нисам био свестан ни музике коју је возач слушао преко радија. Та музика се до мене дошуњала. У једном тренутку сам приметио како ми се расположење значајно мења и тек онда приметио музику. Само је одједном спласнуло лоше расположење, развејале се ружне мисли и осмех се створио на лицу. Осетио сам чак и неку врсту стида што сам уопште и био у лошем расположењу. Био сам срећан што ми се та промена десила, јер бих у супротном и даље био киван и нервозан.


00:49
I could hear the distant drums
And sounds of bugle calls were coming from afar

Чула сам звук бубњева
и зов труба како стижу издалека

Нема коментара:

Постави коментар